Jeżeli odpowiedziałeś ,,TAK'' na powyższe pytania oferta inkubatora przedsiębiorczości jest właśnie dla Ciebie!
Przedsiębiorcy, którzy złożą formularz zgłoszeniowy i pomyślnie przejdą proces rekrutacji, zostaną objęci szerokim zakresem wsparcia:
PAKIET PODSTAWOWY:
wsparcie opiekuna biznesowego, usługa coachingu i tworzenia biznesplanu, usługa specjalistyczna w zakresie tworzenia planu marketingowego, najem biura lub wirtualne biura
PAKIET DODATKOWY
Usługi technologii informacyjno - komunikacyjnych
Usługi prawne
Usługi księgowe
Usługi specjalistyczne
Mentoring
Szkolenia
Szczegółowe informacje uzyskać można pod numerem: 786 935 565, w siedzibie Inkubatora, która mieści się w Elblągu przy ul. Plac Dworcowy 3 oraz na stronie internetowej www.adrem.elblag.pl.
Rekrutacja przedsiębiorstw zainteresowanych uzyskaniem wsparcia w ramach Inkubatora rusza 04 psździernika 2021 roku i potrwa do 22 października 2021. Liczba miejsc jest ograniczona. Przedsiębiorstwa zainteresowane uczestnictwem w projekcie powinny złożyć komplet dokumentów rekrutacyjnych:
1. Formularz rekrutacyjny
2. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów MŚP
3. Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis
4. Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS
5. Oświadczenie o niezaleganiu wobec US